Każdy kto miał okazję spotkać się ekipą AMM Archery, spotkał się również z naszą Anią Sokólską. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych łuczniczek konnych na świecie, rekordzistka Polski w Konkurencji Węgierskiej z 2017 roku, wielokrotna medalistka mistrzostw świata, zwyciężczyni Międzynarodowych Zawodów w Japonii – wydawałoby się, że lepiej już być nie może. A jednak. Tego lata został zrealizowany wyjątkowy projekt znanej i szanowanej marki samochodów. Mazda postanowiła stworzyć pierwszy polski i w Polsce wyprodukowany, spot reklamowy dedykowany nowemu modelowi CX-5. Twarzą tej reklamy stała się właśnie Ania wraz z gwiazdą polskiego łucznictwa konnego – koniem czystej krwi arabskiej, Czanarem. Zarówno jeździec jak i wierzchowiec spędzili pracowite 2 dni na planie filmowym. Zdjęcia były kręcone m.in. nad pięknym Bałtykiem, na plaży w Stilo.
Myślą przewodnią i filozofią towarzyszącą nowym modelom Mazdy, jest japońskie Jinba Ittaii, tzn. jedność jeźdźca z koniem (jedność kierowcy z pojazdem). W kulturze japońskiej łucznictwo konne ma nie tylko charakter sportowy, ale również rytualny i mistyczny. Czy nasza Anka wraz z Czanarem wpisali się w tę konwencję? Oceńcie sami.